2016. október 17., hétfő

Zinga medál +minta

Október 1.

Elkezdtem horgolni amit félúton abba hagytam... Na ehhez terveztem egy medált és a neve Zinga lett, 2 napig kerestem ehhez a horgolt nyaklánchoz medál mintát de egyik sem tetszett, nem tudom mi volt velem. Tegnap este meg gondoltam egyet miért ne, és mondom nagyon megszerettem a medált mert elajándékoztam a korábban ugyanilyen Siam Swarovski rivolis medált. Most megint van ilyenem :) Még valami.... imádom fényképezni az ékszereim és azt hogy nem kell a képhez hozzányúlni szinte, imádom a fényképezőgépem és hogy már 2 éve én fotózom az ékszereim, a képeken látszik a tanulás azt hiszem . Ezt várom minden egyes elkészült darab után. Élvezem még mindig ezt a gyöngyfűzést is még ha nem is mindig van ihlet. Nagyon tetszik a saját tervezés is hiszen ez most nem egy gyakran megfűzött darab hanem egyedi. Ezért jó nekünk mi gyöngyfűzőknek, egyediek vagyunk <3






















2 megjegyzés: