2016. október 17., hétfő

Eau de Source

Júluis 30.

Hát fűzögetek a melegben is sűrű kézmosással mert másképpen nem lehet fűzni. Tudjátok eleinte nem is így képzeltem el ezt a medált... ha lett volna elég Mocca biconom nem ilyen lett volna DE nem bánom, mert közben annyira megszerettem és olyan jól illik a régi stílusával a retro rózsás tükrömhöz hogy én nem változtatnék már rajta. Ti is így gondoljátok? Ez Ellad egyik elegáns úri medálja. :) 0,18 as damillal fűztem mert megkövetelte a stabilitást! Azt még hozzá kell tennem hogy annyira nem is egyszerű a fűzése mert félő vagy a tű törik el vagy a szuperduo. Bárki belekezd nyugodtan és óvatosan :D

Bézs szuperduo, Mocca & Light Türkiz bicon, Swarovski rivoli 14mm - crystal copper, Miyuki Rocaille Duracoat 15/0 & 11/0 4206 - Galvanized Muscat.


Még 2015 ben is készült ilyen medál. Igyekszem feltölteni a régebbi medálokat is amik 2015 ben készültek. Mivel a blog még friss és nem indult 2011 ben mikor elkezdtem fűzni ezért utólag töltöm fel nektek ezeket!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése