2016. október 17., hétfő

Horgolt és Morning Glory

Szeptember 8.

Nem tudom ki hogy van a zafír kékkel de én nagyon szeretem. Ehhez a Toho kásagyöngy - 2606f - semi - glazed soft blue színű gyöngyhöz vettem egy kásik kéket de nem illett hozzá (webáruház ugye) így választottam hozzá a ezüst közepű zafír kását amit Toho kásagyöngy matte color dark copper (702) párosítottam. Sokat gondolkoztam ezen a színpároson. Az egyetlen zafír kék Morning Glorim pont illik hozzá. Én szeretni fogom nagyon. Még valami. Képzeljétek előzőleg felvettem a szürke rózsaszín Peyote virágos nyakláncom és annyian megnézték. Csuda jó érzés volt hogy nekem olyan van ami másnak nincs. Az a jó hogy ez a gyöngyfűzés nem egy tömegcikk amit bárhol bármikor meg lehet venni. Ebben több mint 20 órám van, de nagyon szeretem fűzni horgolni. Na most látom hamarosan elérkezettnek azt hogy a ferde horgolást is megtanuljam hiszen annyi de annyi szép minta van. :)


A Morningot régebben fűztem hozzá. :) De jól illik a horgolthoz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése