2016. október 17., hétfő

Horgolni tanultam.

Augusztus 9.

Szép jó reggelt! Megtanultam horgolni. :) Még nem megy gyorsan, de nem is szeretek gyorsan dolgozni inkább legyen precíz. Ez nekem most 24 óra alatt sikerült, gyakoroltam 3 színnel utána megfűztem az egy színűt. Mondtam ha megtanulom nem teszem le addig míg álmomból felkeltenek is tudjak azonnal horgolni. Nincs megállás vettem egy rakás gyöngyöt még lesz extra hosszú más színű is. Miyuki kásából van 11/0 tearózsa színű, matt és fényes meg ceylon bézs. Először karkötőt szerettem volna de nem akartam abba hagyni. Aztán elvágtam a fonalat és fűztem fel rá még. így jött ki az első hosszúságú 3 színű, ebből csináltam kettőt, majd a megmaradt barack kását felfűztem amennyim volt. Sikerült 2 szer 28 és egyszer 26 cm ert horgolni. Őszintén nagyon örülök hogy ennek a tudásnak a birtokában vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése