2016. október 17., hétfő

Desert Rose

Augusztus 1.

Hát aki unatkozik annak ajánlom ezt a medált és azt is hogy legyen minimum 7-8 óra hosszája mert ez ennyi idő. Azt ittem óh hát ez gyors lesz. Oda is kellett nagyon figyelni. Tegnap délután kezdtem most fejeztem be nemrég. Még tart a a zöld rózsaszín álom. Részben azzal dolgoztam ami itthon van. Azt még el kell mondanom hogy vannak olyan medáljaim amik a színek miatt nehezen születtek meg, legalább 5 ször szedtem szét a színek miatt próbálkoztam de így magamnak én meg vagyok elégedve vele. Ezért a zöld színért bolondulok, nem tudom mi jött rám zöld ügyben. :D

Színek:
Light Green Swarovski Pearl 8mm
Burgundy Swarovski Pearl 4mm
Miyuki Rocaille Duracoat 4210 - Galvanized Hot Pink 15/0
Miyuki Rocaille 378 - Luster Crystal Lt Olivine Lined 11/0
Miyuki Rocaille 12 - S/L Smoky Amethyst 8/0
Miyuki Delicas DB0355 - Matte Opaque Dusty Orchid 11/0
1122 Swarovski rivoli crystal iridescent green, 8mm
1122 Swarovski rivoli crystal lilac shadow, 8mm
Matt zöldszőlő Miyuki drop 3,4



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése