2016. október 17., hétfő

Rózsaszín türkiz horgolt.

Augusztus 20.

Ez most egyben 101 cm re sikerült mert nem mértem le hajszál pontosan mennyi legyen a türkiz. Nézegettem ezeket a pomponokat a Pinteresten de meggondoltam magam mert ahhoz nekem valami leírás kellene. A kis kék akril virágokat csak úgy vettem a Perlesnél mert nagyon megtetszett csak a színe miatt, ilyet ritkán csinálok mert mindig úgy rendelek hogy már előre megtervezett az ékszer. Ez előnye a webáruháznak. A kis virág kapocs dísz rajta, annak nincs funkciója de tetszett így felhasználtam, ez 3 éve várt a felhasználásra. A kis "virágcsokorral is jól elvoltam eltartott egy ideig ez a sok drótozás azt hittem sosem lesz kész. A horgolás szerelem. Imádom őket, most csak ez érdekel, medálokat már fűztem ezret. Mostmár teljesen megértem azt hogy egy selyemszál semmi ezekhez a horgolt alapokhoz képest. Már nem vonz a selyemszál. Persze ezt csak a tanulás után fogtam fel mivel elég makacs vagyok :D Szeretem a türkizt és annyira hiányzott már a rózsaszín így már muszáj volt beletennem. A ragasztópisztollyal is jól bánok már, igaz gagyi meg folyik de patron van a lényeg hogy ragaszt. A gyöngyök amikből készült, sokszor már nézem hogy milyen neveket adnak nekik :D Toho kását használtam, sok volt benne a selejt ki is kellett törnöm belőle gyöngyöket mert nem vettem észre felfűzésnél. Szóval:
Toho kása, semi glazed turquoise (2604F), 11/0
Toho kása, ins.col. light sapphire/met. teal lined (377), 11/0
Perm. Fin. Silver Lined Milky Baby Pink - 10 g - 11/0 Toho (2105)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése