2016. október 16., vasárnap

Golden Sun

Január 26.

A képért mindent :D A kávét imádom a rózsaszínt úgy szintén. Mindez egy képen. Mivel nem volt nekem mindenből egyforma színű kása, delica stb. csak ezüstből így abból készült. Természetesen miyukit használtam mert ehhez az kellett. Meg Petra is galvanizáltat használt mindenből. Nekem az ezüstre esett a választásom. Rózsaszín meg azért mert nekem ez a színem mostanában meg úgy mindig. :D Nagyon nehéz beszerezni ezt a Swarovski Rose Alabaster bicont egy webáruházból így rendeltem Németországból a Perlenhelgától. Szinte lehetetlen itthon ezeket beszerezni vagy kifogyott vagy nincsenek ilyen méretek. Szóval én ennek örülök. Idén még szeretnék ilyet természetesen más színekből de ahhoz fel kell készülni mindenből ugyanolyan színben. Az ezüst meg a rózsaszín amúgy is összeillik. A mintáról, nekem elég nehéz volt kinézni mit hogy meg hogy mivel tömjem ki, a segítségért köszönet Szőnyiné Judit nak.(8 mmes cseh teklát használtam) <
A medál mérete: 5 cm átmérőjű.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése