2017. augusztus 29., kedd

2017 Július 19.

Szép reggelt, éppen hogy befejeztem ma és már mutatom is.  Ez egy olyan ... olyan.... sorozatgyártásos darab lesz azt gondolom. Mit lehet rá mondani?  Én személy szerint nagyon imádom, már akkor mikor fűztem. Minden pillanata öröm volt. Ezeket a 6 mm es Swarowski Iridescent dark blue gyöngyöket máshoz vettem meg annak idején de inkább ő kapta meg. Nagy a raktárkészletem, csak a rivoli hiányzott hozzá. Ez a medál csupa Swarovski. Ez már nagyon szarkaság.  A mamám aki 96 éves már ő tőle örököltem az ékszerek iránti szeretetem, amit köszönök neki, másképpen nem tartanék itt szerintem. A levélke ötletét Anikótól lestem. (Köszi) Hú régen írtam le miből áll össze.
Ezt is szeretem leírni nektek:
Swarovski rivoli 27 mm Fuchsia (1201)
Swarovski Iridescent Dark blue 6mm tekla
Swarovski Dark Indigo 3mm bicon
Superduo Pastel Montana blue
Csiszolt gyöngy 4mm Matt metallic blue
Csiszolt gyöngy 3mm Matt metallic Purple
Miyuki drop 3,4 mm Iris Purple ?
Toho kásagyöngy 11/0 & 15/0 Metallic Nebula (82) 
Toho kásagyöngy 15/0 Silver Lined Milky Hot Pink (2107)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése