2017. augusztus 29., kedd

2017 Április 29.

Sziasztok,
Ismét új színeket mutathatok nektek.  Ez a lazac vagy rák színű toho gyöngy nem kis fejtörést okozott, még pedig azért mert nem tudtam eldönteni milyen színt tegyek mellé. Végül a Mauve és a aranycsokisbronzosat választottam  . Ez a „bronz” ami nekem zöld meglepett mikor megérkezett. A rekord megdöntve, 115 cm hosszú a horgolt. A minta pedig 40 cm es. Van egy sima 40 cm es lazac szín és ismét a minta visszafelé. A teljes hossz pedig 125 cm. Egy Blackberry Swarovski Coin és egy Swarovski Light Colorado Topaz cseppel a végén. A kupak antik réz, örültem hogy az ezüst után egy másik kupakot is tehettem rá. Ha tetszik a minta megtaláljátok az albumban.
A párom azt mondta hogy ne színeset horgoljak legközelebb, ezért klasszikus színekkel jövök majd hamarosan. 
Színek:
Toho kása 11/0, gold-lust. dark chocolate bronze (422)
Toho kása 11/0, matte color mauve mocha (703)
Toho kása 11/0, frost shrimp (764)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése