2017. augusztus 29., kedd

2017 január 10. Zinga

Sziasztok. Immáron szett a kedvenc bordó szettem.  Kész az első idei Zinga. Azért szeretem ezt a medált mert megy a tarka horgolt nyaklánchoz. Nagyon elegáns ez a bordó szín. Fűztem hozzá saját fülbevalót bordeaux Swarovski teklával, remélem tetszik nektek.  Ugyanúgy Dark red Swarovski rivolit használtam Crystal Pommegranate golden shine és topáz márvány traventin szirmokkal. Bézs színekkel. Mivel ennek a sziromnak az alja vastagabb így a 4. és az 5. lépést felcseréltem hogy megálljanak a szirmok. Ez a Zinga lett volna először decemberben de nem sikerült mert tohot használtam először. Ennél csak miyukit használtam. Tehát ha ilyen szirmokból fűztök miyukit használjatok akkor elférnek a szirmok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése