2017. augusztus 29., kedd

2017 január 7. Chenille stitch

Szép Napot  2017. Már vártam az évet, ez egy szeretem év.  Hát régen jelentkeztem, az oka az hogy karácsonykor nem volt rivolim a karkötőkhöz és mindenképpen szerettem volna hozzá. A karkőtő stílusát a rivolival még Palásti Andinál láttam. Tegnap végre be tudtam fejezni úgy estefelé, de akkor már a fotózáshoz túl sötét volt természetesen. Nagyon megszerettem a bordót vagy dark red semi glazed dark red kását és a dark red Swarovski rivolit. Red coral Swarovski golyókkal. A karácsonyi előtti rendeléskor még volt 3 csomaggal. Szerelmes lettem a bordóba, így most mindenből bordót szeretnék  rúzst, körömlakkot és ugye ezek. A bordót bézs és gránátalma színekkel párosítottam. Muszáj volt 2 változat ugyanis ezt a karkötőt nem tudom abba hagyni. Igaz sokáig tart, jó pár óra hossza de nekem megéri. Olyan retrósnak tűnik így a fotókon. Marilyn Monroe-s  A karácsonyi hordásról lecsúszott, de most itt van. Oppá, a horgolt. Az készült előbb és hozzá készültek a karkötők. Sziasztok 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése