2016. december 3., szombat

Bridge ring és horgolt a hétvégére.

A válság után újra lendületbe jöttem. :)Kerestem nézelődtem a neten napokig mit fűzzek. Képről fűztem ezeket a gyűrűket. Nincs neve, a tervező Jessica Valiente nem adott neki nevet de ha én adhatnék akkor Bridge ring nevet adnék. Jó lesz? A színeken sokat ültem, éjszaka jönnek a színek így tervben van még pár darab. .... Elkészült a minta hozzá, változtattam az eredetin egy picit de a forma maradt. :)








A párom és jómagam közreműködésével sikerült megalkotni az új logót amivel én nagyon elégedett vagyok. <3 Látva a sok sok szép személyes logót régóta vágytam én is egy saját stílusos logóra. A horgolt nyaklánc mintáját köszönöm Ferencziné Szabó Anitának :) Felhasználtam az előző horgolt színeit újra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése