2016. december 6., kedd

Eridhan creations - Polaris medál

Hááát mit is mondjak róla :) A 22 ik lépésnél már összekavarodtam akkor most menj át itt ott stb. utána már a saját fejem után mentem. Éjjel fél 2 ig dolgoztam rajta. Kb 10 órát összesen. 5 ször visszaszedtem sorokat volt mikor duplán mert eltört a kása. Utána rájöttem miért. Mert gondoltam pár hónappal ezelőtt veszek olcsóbb gyöngyfűző tűket mert a Tulip tűk is ugyanúgy törtek némelyik mintánál és túl drágák hogy csak úgy elpattanjanak akkor az olcsóbb pattanjon. Aztán rájöttem az olcsó tűk hátrányára hogy a lyuk ahol befűzöd a cérnát nem egyforma széles, így nem jó a 15 ös kásák miatt, nem megy át rajtuk, akkor fogó és vagy törik vagy nem. Lecseréltem a tűt is és akkor már ment. Nehezen választottam az ametiszthez és a körte delicához 8/0 kását mert hát van sok szín de ha az ember sokat válogat már nehezen dönt..... összességébe ezek inkább őszi színek. Szerencsére váltottam az slon cérnáról egy jó ideje ugyanis az slon már rég elszakadt volna ennél a mintánál. Nylbond bőrvarró cérnát használok és nagyon szeretem. Nem csomósodik és erős. Szóval, mit szóltok milyen lett? Elég szorosan fűztem, ha kilátszik a cérna nagyon arra olyan alergiás vagyok. Igen tudom majd lepörkölöm ahol kilátszik. :) Teljesen nem lehet eltüntetni mert az tartja össze de igyekeztem azért szépen. Ez nehezebb volt mint Eridhan Desert rose-ja. A mintáról még annyit hogy lehet hogy egyszer még megfűzöm más színben és jobban nyitom a szemem mit ír. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése