2016. november 22., kedd

Rózsaszín horgolt

Ezen dolgoztam az elmúlt napokban és még nem teljesen kész mert megfogadtam hogy így összetekerve le fogom egyszer fényképezni amit horgoltam. A minta Marina Gurova horgolt nyaklánca, Svetlana Skorova horgolt karkötője és a saját tervezésem alapján készült. A minta is 1 napig készült, elalvás előtt is a mintán gondolkoztam milyen legyen. Gondoltam ideje egy rózsaszín/lilás nyakláncot horgolni végre. Nem tudom miért nem ezzel kezdtem :) Gyöngyök:
TOHO kása 11/0 Opaque-Pastel-Frosted* Plumeria 765
TOHO kása 11/0 Opaque-Pastel-Frosted* Apricot 763
TOHO kása 11/0 Gold-Lustered Amethyst* 201
Perm. Fin. Silver Lined Milky Baby Pink *11/0 Toho (2105)
Miyuki Rocaille Duracoat 11/0 4201 - Galvanized Silver
Swarovski igazgyöngy (5810) powder rose, 8mm
Swarovski igazgyöngy (5810) dark grey, 4mm
Swarovski 5810 Perlen 12mm Pastel Rose Pearl



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése