2017. augusztus 29., kedd

2016 december 16. Zöld horgolt és Let it shine

Jóó reggelt  Régen jelentkeztem. Lassan itt van ennek az évnek is a vége és a Facebook oldalam már 2. éve megvan. Most egy ugyanúgy 1 méteres horgoltat mutatok. Ez a horgolt a képen látható bátyámtól ajándékba kapott Swarovski eper fülbevalóhoz készült.  Ugye milyen jó együtt a zöld és a rózsaszín? Szerintetek? Július 28.-án használtam először ezeket a színeket, szerintem a nyár slágere volt. Úgy választottam hogy maradt két csomag semi glazed rainbow honeydew (2632F) kásám, hozzá vettem ezüst közepű olivazöld (tr-11-37) kását, Matte Color Dark Olive (617) és az ezüst közepű opál electric pink kását (tr-11-pf2107) és úgy 1 hét alatt hozzá horgolva darabonként elkészült. Bógyók: Polaris gyöngy - powder pomegranate - 10mm (pol-10-049), Swarovski igazgyöngy utánzat - light green -8mm, Swarovski 5810 Perlen 6mm Pastel Green Pearl. Már azt érzem minden horgolás végén hogy oké akkor ez is kész. Akkor most milyen színből horgoljak?  Készülök még egy medállal de nincs kész a nyaklánc része. Nem horgolt lesz, majd nézek valamit a boltba hozzá. Először nem gondoltam hogy jók lesznek a színek együtt.



Na jó mégis megmutatom a let it Shine-t ha még nincs is hozzá még lánc. Tangerine Swarovski, hematit kása és matt fekete delica.  Ja és egy Astral pink Sw szív. Ja igen, elnéztem a fűzését mert a középső kásából indul a tekla nem pedig az első kásából. Ezért nem látszanak a teklák.  Nem szeretném ez miatt szétbontani, így is egy aprólékos türelem játék az egész  Alapjában véve nagyon jó kis minta és szeretem így is ahogy van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése