2017. augusztus 29., kedd

2017 Június 3.

Szasztoook!!  Végre megérkezett a Perles&Co-tól a gyöngy. Úgy 3 hét alatt. Sokat aggódtam mi lesz megérkezik e. De végül igen  és végre nálam a régóta várt Swarovski Iridescent Light blue Pearl és a Swarovski Crystal Paradise Shine csiszolt gyöngy. Tudtam hogy ehhez a világoskék Swarovski teklához valami lila kell. Nem volt olyan nehéz dolgom a színeket illetően azt gondolom adta magát  Ez a második kedvenc nyakláncom amit mostanában horgoltam. Az elmúlt hetekben jártam a Gyöngyszigetben és ezután lehetőségem nyílik mindig személyesen meglátogatni az üzletet. Orsi a tulajdonos első perctől kezdve nagyon kedves volt és segítőkész. Azért igyekszem fűzni horgolni de mostanában nagyon megváltozott az életem de nem hagytam abba a fűzést.  Szép Napot nektek!!! A mintát az albumban megtaláljátok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése