2017. augusztus 29., kedd

2017 Február 17.

Sziasztok  Engelsrufer. Hallottatok már az Angyalhívó medálról? Nos, már nekem is van egy. Van hangja  csilingel. Sok színben kapható más más jelentéssel. Itt olvashattok róla: http://www.nlcafe.hu/nyeremenyjatekok/20160512/angyalhivo/
Éppen készen lettem a horgoltal hozzá természetesen. A legszeretettebb színpárosban rózsaszín és arany. Sokat gondolkodtam hogy arany vagy ezüst legyen a csík a horgoltban de az aranynál döntöttem. Horgolás közben is gondolkoztam de úgy érzem látva a képeken jól döntöttem. Ez a medál macskaként van írva de inkább hasonlít egy bagolyra. Szerintetek? Mindegy, mindkettőt nagyon szeretem. Köszönöm Brigi ! :)(Gyöngyudvar) 
Op. Luster. Pale Mauve - 10 g - 11/0 TOHO (127)
Frosted Gold Lined Cyrstal - 10 g - 11/0 Toho (989F)
I.C Luster. Black Diamond/Pink Lined - 10 g - 11/0 Toho (367)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése