2017. augusztus 29., kedd

2017 Augusztus 15.

Halihó!! Ha fehér ékszert kell fotóznom még mindig bajban vagyok, de ennek nemsokára vége. Mert kitaláltam a jövőre nézve valamit mert nem vagyok olyan környezetben és nincs semmi sötétebb alap ami tetszene. Az a vagy a legjobb vagy semmi az én gondolatom szerint. Ja, volt már mikor hallottam hogy Nóri!! Neked semmi sem jó??? Én meg Nem!!  Az ékszerről.... Ezt a virágbogyót Andinál láttam ... a kerámiás dolgokat Anikónál és Áginál :)Na ezzel sem fogok leállni majd készül a következő egyszer.... A színeket a kerámia gyöngy adta.  Nem volt egyszerű a horgoltba húzni a drótot, de megérte. így van tartása és nem érintkezik a fém annyira a bőrömmel. Matt fehér transparent , matt fehér telt és gyöngyház fehér kásákat használtam a horgoláshoz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése